26 Οκτωβρίου, 2010

Ioannina boha


Την Κυριακή απολαύσαμε μια εκπληκτική προσομοίωση στο ΚΕΠΑΒΙ. Οι καλλιτέχνες του Ioannina-boha φιλοτεχνούσαν «σπιτάκια», μέσα σε μια ατμόσφαιρα απίστευτης μπόχας, που αναδύονταν από τα λύματα που έτρεχαν στο δρόμο.

Ευτυχώς για εσάς, οι Γιαπωνέζοι ακόμη δεν έβγαλαν στο εμπόριο την τεχνολογία που θα μπορούν οι τηλεοράσεις και οι υπολογιστές να εκπέμπουν μυρωδιές και γλυτώσατε τη δυσοσμία.

Αλλοίμονο από εμένα που σαν φιλότεχνη έτρεξα να το παρακολουθήσω. Και δεν καθόμουνα στο σπιτάκι μου καλύτερα, ίδια ακριβώς βρώμα αναδύεται και στο δικό μου δρόμο.

 

Υ.Γ. Εγώ πάντως μετά από τις εικόνες που είδα σήμερα στις ειδήσεις στην τηλεόραση, κατά την επίσκεψή του Δημαρχούκου μου σε μαγαζιά της Γαριβάλδη,  το αποφάσισα. Τελικά θα ψηφίσω το "χρυσό" μου το Γκόντα. Έπινε καφέ, είχε στεγνώσει ο άνθρωπος από τις πολλές υποσχέσεις και κάπνιζε κανονικότατα μέσα στο μαγαζί.
Να Δήμαρχος! Να παράδειγμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: