04 Νοεμβρίου, 2010

Φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης


Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τη συνέντευξη του κ. Γκόντα στον Ηπειρωτικό Αγώνα. Μίλησε για τα "ανύπαρκτα" χρέη του Δήμου μας και των Δημοτικών μας Επιχειρήσεων, για το "ανύπαρκτο" επί της ουσίας πρόβλημα των απλήρωτων υπαλλήλων, για τα μεγάλα έργα που έχουν δρομολογηθεί και θα υλοποιηθούν στην επόμενη δημαρχιακή του θητεία, για τις πεζοδρομήσεις που θα γίνουν, για το ότι είμαστε η πόλη του ΚΑΠΗ, για τους ποδηλατοδρόμους που θα πρέπει να ολοκληρώσει η Νομαρχία γύρω από τη λίμνη, γιατί ζούμε σε "ανισοϋψή πόλη" λέει και άρα δε μας χρειάζονται οι ποδηλατοδρόμοι! (Δε είδα όμως να βάζει στο πρόγραμμά του κατασκευή τελεφερίκ για να λύσουμε το πρόβλημά μας).

Αυτό όμως που πραγματικά μου κακοφάνηκε είναι που με μάλωσε σε ότι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων μου δεύτερη φορά. Την πρώτη φορά με είχε μαλώσει όταν εγκαινίαζε το μηχάνημα ανταποδοτικής ανακύκλωσης στην κεντρική πλατεία. Εκεί όμως τον συγχώρεσα γιατί μου τραγούδησε ο "αδερφός" Χριστοφόρου.

Δεύτερη φορά απόδοσης ευθυνών όμως δεν τη συγχωρώ. Μου είπε ότι η ανακύκλωση είναι πρωτίστως θέμα παιδείας και ότι τα παιδιά είναι ευαισθητοποιημένα και πιο μπροστά από εμένα. Με πληροφόρησε επίσης ότι θα τοποθετηθεί κι άλλο ένα μηχάνημα ανταποδοτικής ανακύκλωσης στο Κουρμανιό, αλλά θα πρέπει κι εγώ να είμαι ευαίσθητη. "Στην πόλη των γραμμάτων και των τεχνών οφείλουν κι εκείνοι (οι πολίτες) να έχουν υψηλό επίπεδο". Δυστυχώς στο θέμα καθαριότητας δεν...."


Έχει και το "δούλεμα" τα όριά του ναύαρχε. Μου λες με λίγα λόγια ότι εάν δεν πάρω με το αυτοκίνητό μου (ρυπαίνοντας το περιβάλλον με καύσιμα) τα ανακυκλώσιμα σκουπίδια μου, από το Νεοχωρόπουλο που μένω και να τα πάω στην πλατεία ή στο Κουρμανιό, είμαι απαίδευτη.


 
Εσύ είσαι απαίδευτος δήμαρχε, γιατί αν είχες μια ελάχιστη ευαισθητοποίηση, αυτή τη στιγμή στο υπόγειο παρκινγκ της πλατείας θα έπρεπε να λειτουργεί σταθμός ανακύκλωσης και όχι να καμαρώνεις για το παρκινγκ και το μηχάνημα ανακύκλωσης που στόλισες την πλατεία. Αργεί ο καρνάβαλος δήμαρχε, εκτός αν μπερδεύτηκες και είπες να τον εγκαινιάσεις κι αυτόν.


Αντί λοιπόν να προσβάλεις εμένα, άσε τις μεγαλοστομίες σου κι άλλαξε τουλάχιστον τα καλάθια που στολίζουν την "Πόλη των Γραμμάτων και των Τεχνών" από το 1996, μάζεψε τις πινακίδες του μεγάλου σου έργου που οι δικοί σου άνθρωποι έχουν πετάξει στο παρκάκι στη συμβολή Κενάν Μεσαρέ και Δόμπολης, του άλλου σου μεγάλου περιβαλλοντικού έργου και μάζεψε και κανένα σκουπίδι από την περιοχή που κάνεις τουρισμό και φιέστες εντυπωσιασμού και νουθεσίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια: