16 Μαρτίου, 2011

Γκαρσονιέρα-Εκδοτήριο-Καφέ

Ούτε δύο μήνες δεν πέρασαν


και το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, ο Πρόεδρος και οι μέτοχοι, συμμορφώθηκαν σχεδόν αμέσως με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που έκρινε παράνομη τη λειτουργία του στην οδό Παπανδρέου. Αποφάσισαν να μετακομίσουν ακριβώς δίπλα 


σε μια μικρή γκαρσονιέρα-καφέ. Το πιο τραγικό απ' όλα είναι ότι δεν είχαν άλλα χρήματα, τα ξόδεψαν όλα στο αυθαίρετο βλέπετε και αναγκάστηκαν να κατασκευάσουν το νέο εκδοτήριο εισιτηρίων με νάιλον και ελάχιστο ξύλο.

 

Το επίσης τραγικό στην ιστορία είναι ότι δεν έδωσαν ούτε ένα Ευρώ όλοι αυτοί που τους κορόιδεψαν ότι θα το νομιμοποιούσαν.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι ιδιοκτήτες του ΚΤΕΛ (αστικού και υπεραστικού) που απολαμβάνουν μομοπωλιακά τα προνόμια που έχουν αποκτήσει, κάνουν ότι νομίζουν πως τους συμφέρει κι έχουν "πλάτες" γι αυτό. Τώρα να δούμε που η πόλη απελευθερώθηκε απο τις "συντηρητικές" δυνάμεις και ανέλαβαν ως ελευθερωτές οι "δημοκράτες" θάθελα να δώ τι θα κάνουν!!!

Ororra είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ororra είπε...

Εγώ είμαι περίεργη να μάθω αν θα πληρώσει, πότε και με ποιο τρόπο το ΚΤΕΛ το πρόστιμο που χρωστάει στην πολεοδομία του Δήμου, από το Μάρτιο του 2009 και πόσα έχουν γίνει τώρα αυτά τα χρήματα.
Αν τα χρώσταγα εγώ εδώ και δύο χρόνια στο Δήμο, θα είχαν βγάλει ακόμη κι εμένα σε πλειστηριασμό.
Μπορώ να έχω μία απάντηση στα ερωτήματά μου ή είναι ανίερο να κάνω ερωτήσεις για το ΚΤΕΛ, επειδή ασκεί κοινωνικό έργο;