03 Νοεμβρίου, 2009

Υποστολή σημαίας από το Δημήτρη μας

«Ούτε λαγός, ούτε ιμιτασιόν είμαι για να φύγω πριν την ώρα μου…»

Τάδε έφη ο Μέγας Τραγουδοποιός Ψωμιάδης για την αποχώρηση του φίλου του Δημήτρη. Ανατρίχιασα…Ο άνθρωπος δεν παίζεται όταν μιλάει, ιδιαίτερα για «αυτοϊκανοποίηση».


Πες τα μεγάλε Τζόρο. Προστάτη εσύ της ενότητας του κόμματος της Ν.Δ.


Αποσύρθηκε ο Δημήτρης. Δάκρυσε η Ελλάδα! Αρνείται λέει να γίνει μέρος της πόλωσης στη Ν. Δ. Τι ήταν να το πει να τα εγκώμια να του τα πλέκουν οι μέχρι χθες αντίπαλοι-φίλοι του Ντόρα και Αντώνης.


Να κάτι τέτοια κάνει ο Μειμαράκης και αναγκάζει τον «εγκενειαστή» των μεγάλων έργων της πόλης των Ιωαννίνων, της πόλης μας, του χρυσού βραβευμένου αυτού τουριστικού προορισμού, να υποστείλει τη σημαία. Πολύ με πλήγωσε. Μου είχε υποσχεθεί ότι θα ήταν σημαιοφόρος μέχρι τέλους για λόγους αρχής.

Άσε που σκεφτόμουν να τον καλέσω και στην παρέλαση στις 21 Φεβρουαρίου…Του πάει του Δημήτρη, είναι λεβέντης.



Σε στενοχώρησαν Δημήηηητρη μουουου.


Τέλος. Το αποφάσισα. Θα τον προσκαλέσω το Σαββατοκύριακο στα Γιάννενα στη σουίτα του, με τα spa του. Να ξεφύγει το χρυσό μου.


Άσε που έχει και μια προσφορά αυτόν τον καιρό το κατάλυμά του. Ευκαιρία είναι, πληρώνεις λέει ένα spa και σου δίνουν δώρο, χωρίς κλήρωση, άκουσον άκουσον και νεροθεραπεία και δωμάτιο για τρεις ώρες και ποτό το βράδυ!


Ξέρω εγώ περνάει καλά εδώ ο Δημήτρης μας, έχει φίλους που του επουλώνουν τα τραύματά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: