05 Νοεμβρίου, 2009

Αυτά τα μεσημεριανά δεν έχουν έλεος

Έχω μείνει άναυδη!  Παρακολουθώ την ξανθιά "φίρμα" τοπικού τηλεοπτικού καναλιού να παρουσιάζει σε "άπταιστα" ελληνικά την παρθενική μεσημεριανή εκπομπή της την ώρα μάλιστα που λέει σε ακροατή "Μου την είπατε τώρα".
Μου έχει πέσει το πιρούνι από τα χέρια. Δεν είναι δυνατόν σκέφτομαι να ζω αυτές τις στιγμές μεσημεριάτικα! Κι εγώ που την απέφευγα τη νύχτα σαν ο διάολος το λιβάνι και την ξόρκιζα! Δυστυχώς δεν υπάρχει έλεος σ' αυτή τη ζωή, ούτε έχει τέλος το χειρότερο...

Εκεί μπροστά μου με το γουρλωμένο πονηρό της μάτι να με τιμωρεί και για να με τιμωρήσει ακόμη περισσότερο μου επιδεικνύει και το laptop στο τραπέζι.
Το θλίρερ κορυφώνεται όταν το "Μαζί...με τους πολίτες" συναντά το "Λίγο απ' όλα"! "Θα τρελαθώ Κυρία μου"! Που είσαι ρε Λαζόπουλε να βγάλεις χίλιες εκπομπές!       
Τι λέει το στόμα τους Παναγία μου! Κάτι τέτοιες στιγμές σκέφτομαι ότι δεν την αντέχω άλλο αυτή τη ζωή.

 Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι το πρωί βγαίνει για ρεπορτάζ να ετοιμάσει το μεσημεριανό της θρίλερ και δεν πηγαίνει στη ΔΕΥΑΙ.
Εμένα πάντως δε με νοιάζει και καθόλου. Πληρώνω όσα όσα στον πρωινό δημοτικό μισθό της.
Αρκεί να μην τη δω έξω από την πόρτα μου να μου μετράει το νερό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: