30 Μαρτίου, 2010

Καινοτόμα ιδέα


Πεζοδρόμηση εν όψη εορτών. Το είδαμε και αυτό σ΄αυτή τη πόλη.
Πλάκα έχει. Φρέσκο μέτρο στο χρυσό προορισμό μας. Για την ιστορία το συζητούν δέκα χρόνια τουλάχιστον, αλλά άρχισε για πρώτη φορά τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν. Άγιο πνεύμα πρέπει να τους χτύπησε! Τα 'χουν μπερδεμένα λίγο στο δημαρχείο.
Ενθουσιάστηκαν λοιπόν τόσο πολύ οι πνευματοχτυπημένοι εμπνευστές για την καινοτόμα ιδέα τους, το συζήτησαν, το ξανασυζήτησαν, έκαναν και μία πρόβα τα Χριστούγεννα, η παράσταση πίστεψαν ότι πήγε καλά, δεν είχαν και τίποτε καινούριο να παρουσιάσουν και αποφάσισαν να  επαναλάβουν την κωμωδία και το Πάσχα.
Κι εγώ ο απλός πολίτης με το απλό και χαζό μυαλό μου ερωτώ τους εμπνευστές. Αν ήταν τόσο επιτυχημένη η παράσταση γιατί δεν την παίζουν όλο το χρόνο; Οι πεζοί έχουν ανάγκη ήρεμης βόλτας και shopping στο κέντρο της πόλης μόνο τις γιορτές; Τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου δεν ψωνίζουν; Δεν κυκλοφορούν; Δεν έχουν ανάγκη από ηρεμία και ασφάλεια; Μήπως τελικά έχει σχέση με το πόσα χρήματα ξοδεύουν;
Γιατί π. χ. δεν πεζοδρομούν το κέντρο και το δεκαπενταύγουστο, γιορτή είναι κι αυτή και του Αγίου Γεωργίου του πολυούχου μας και του Αγίου Νικολάου που γιορτάζει και ο Δήμαρχός μας; Μεγάλη η χάρη του!
Φοβερό το μέτρο! Άλλά λίγο. Θα μου πείτε όλα τα ωραία πράγματα κρατούν ελάχιστα.

Οι μαγαζάτορες; Διχασμένοι. Άλλος πιστεύει ότι με αυτό τον τρόπο θα αυξήσει το τζίρο του, ο απέναντι πιστεύει ότι μειώθηκε η κίνηση του κόσμου μαζί με την κίνηση των αυτοκινήτων...
 Άβυσσος.
Ότι νάναι, όπως νάναι σ' αυτή τη πόλη.
Γιορτές είναι θα μου πείτε.
Μάλλον τα' χω κι εγώ μπερδεμένα.
Τελικά πρέπει να είναι Πρωταπριλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: