13 Μαΐου, 2010

Επιστολή

Αγαπημένε μου Ναύαρχε-Δήμαρχε,
αισθάνομαι την ανάγκη να σε ευχαριστήσω και δημόσια που είσαι αποφασισμένος να υποστείς οποιεσδήποτε διώξεις αν πρόκειται να υπερασπιστείς τα προσωπικά μου δεδομένα, τα δικαιώματά μου και τα συμφέροντα της πόλης σου.
Λατρεμένε μου, πως μπορώ να σου δείξω το θαυμασμό που τρέφω για τα ιδανικά σου, το ήθος σου, την αλληλεγγύη σου;
Πως μπορώ να σε ευχαριστήσω που προστάτεψες το εκκαθαριστικό της εφορίας που μου ζήτησες στην πρόσφατη μεταδημότευσή μου;
Ναι αγαπημένε μου, μόνο εσύ και οι υπηρεσίες σου ήθελα να γνωρίζουν τα εισοδήματά μου. Καλά έκανες "φωτισμένε", ενάρετε αρχηγέ μου. Αν μπορείς σε παρακαλώ πάρε το δικαίωμα της γνώσης των φορολογικών μου στοιχείων κι από εκείνη την απαράδεκτη υπηρεσία, ξέρεις την εφορία, που όχι μόνο ξέρει τα πάντα για μένα, αλλά τα δημοσιοποιεί και στο διαδίκτυο για να τα βλέπει η οποιαδήποτε τυχαία αντιπολίτευση.
Προστάτεψέ με σωτήρα μου.
Θέλω επίσης δημόσια να σε ευχαριστήσω που έδιωξες εκείνον, τον ακατονόμαστο, εκείνον ντε, τον άνθρωπο που αντί ν’ ασχοληθεί με την ανάπτυξη της Ηπείρου, εξαντλούσε τον χρόνο του καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια να μη γίνουν οι μεγάλες ναυαρχίδες στην πόλη σου, οι "παρακαταθήκες για τα παιδιά μου", όπως το GRAND Ξενία.
Σ' ευχαριστώ αγαπημένε μου που μου πρόσφερες τα spa μου απλόχερα, χωρίς καν να με ρωτήσεις.
Τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω, παρά να υπάρχεις συνεχώς στη ζωή μου και να με προστατεύεις;
Σε εξουσιοδοτώ να διώξεις από την πόλη σου όλους τους "ορισμένους εμπαθείς" για να μη μπορούν να βλέπουν τα προσωπικά μου δεδομένα.

Πάντα δική σου
Ororra

Δεν υπάρχουν σχόλια: