12 Δεκεμβρίου, 2010

Πόσο μεγάλος μαλάκας είμαι;




Οι πολίτες που θα δηλώσουν τους ημιυπαίθριους, με ένα απλό πρόστιμο, θα μπορούν πολύ άνετα να τους νομιμοποιήσουν και άκουσον-άκουσον να μην λαμβάνονται υπ’ όψη τα τετραγωνικά στο φόρο ακίνητης περιουσίας και στον υπολογισμό των δημοτικών τελών!
Είναι απλά σα να μου λένε ότι εγώ που είμαι νόμιμη και έχω δηλώσει όλα τα τετραγωνικά στην άδειά μου και πληρώνω κανονικότατα τα δημοτικά τέλη στο λογαριασμό της ΔΕΗ κάθε δίμηνο και κάθε χρόνο καταβάλω και το φόρο ακίνητης περιουσίας, βάση τετραγωνικών, είμαι ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΑΛΑΑΑΑΑΚΑΣ  ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΑ.

Γιατί όλοι αυτοί που μας διοικούν, δικαίωμα που τους το έχουμε δώσει εμείς, νομίζουν ότι μας χειραγωγούν κιόλας; Προσπαθεί ο Γιωργάκης λέει να επιτύχει τη μικρότερη δυνατή συναίνεση με τον Αντωνάκη για τα μέτρα, με στόχο να επιτύχει τη  λιγότερο δυνατή αντίδραση.  
Αυτοί νομίζουν ότι ο κόσμος ζει ακόμη στο σκοταδισμό κι ότι άμα μου πει εμένα ο Αντωνάκης να μην απεργήσω, να μην αντιδράσω γενικότερα,  εγώ θα τον ακούσω και θα το κάνω. Καλά φαίνομαι τόσο πολύ ΜΑΛΑΑΑΑΑΚΑΣ;
Βγαίνει το Υπουργείο Παιδείας και κάνει διαβούλευση λέει και ζητάει και τη γνώμη μας για το αν «η συμπλήρωση του μηχανογραφικού των Πανελληνίων εξετάσεων πρέπει να γίνεται το Μάρτιο ή τον Ιούνιο» (αυτό έφταιξε στην ελληνική εκπαίδευση) κι από την άλλη κλείνει τα Αθλητικά σχολεία πριν τα Χριστούγεννα. Το δικό μου το παιδί είναι Τρίτη Λυκείου και αισθάνεται ΜΑΛΑΑΑΑΑΚΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΙ ΕΓΩ που μας ανακοινώνουν τα Χριστούγεννα ότι πρέπει ν' αλλάξει σχολείο, δύο μήνες πριν τη διαβούλευσή σου για το μηχανογραφικό του κυρά μου.
Γιατί οι εν ενεργεία και συνταξιούχοι δικαστικοί παίρνουν κανονικότατα τα αναδρομικά τους, συνολικά της τάξεως των 265 εκατ. ευρώ;  Αφού πήραν τις πρώτες δόσεις  πέρυσι με βάση κοινή υπουργική απόφαση, πήραν και τη δεύτερη κατά το ένα τέταρτο στις 4 Μαΐου 2010 και περιμένουν να πάρουν και τα άλλα τρία τέταρτα στις 4 Μαΐου 2011. Εγώ είμαι ΜΑΛΑΑΑΑΑΚΑΣ που συνέχεια μου κάνουν περικοπές από το μισθό μου για να σώσω την πατρίδα;  

Δεν υπάρχουν σχόλια: