14 Δεκεμβρίου, 2010

Αυτοκίνητο φωτιά

Θα μας τρελάνουν σιγά-σιγά και οι ασφαλιστικές εταιρίες. Επειδή θέλουν να αυξήσουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων σκέφτηκαν έναν απίστευτα λογικοφανή τρόπο να το κάνουν και μάλιστα προσπαθούν να μας πείσουν κι όλους εμάς τους "ηλίθιους" ότι βασίζονται πάνω σε έρευνες, στατιστικά στοιχεία και διεθνή εμπειρία!

Μέχρι σήμερα υπήρχε επιβάρυνση στα ασφάλιστρα μόνο στους κάτω των 23 ετών.
Τώρα πια τελείωσαν αυτά. Οι ασφαλιστικές αποφάσισαν να γνωρίσουν κι άλλες πτυχές της ζωής μας.
Δε λέω, συγκινητικό το ενδιαφέρον τους.
Θέλουν να ξέρουν, τι δουλειά κάνουμε, πόσο χρονών είμαστε, τι είδος αυτοκίνητο έχουμε, ποιες διαδρομές κάνουμε καθημερινά, τι χρώμα αυτοκίνητο έχουμε...


 Όσα δηλαδή δεν θα καλύψει το κράτος με την "κάρτα του πολίτη" θα αναλάβουν να το κάνουν οι ασφαλιστικές εταιρίες.

Εγώ δηλαδή που έχω κόκκινο αυτοκίνητο ("τα κόκκινα αυτοκίνητα έχει αποδειχθεί, σύµφωνα µε τις στατιστικές που έχουν στα χέρια τους οι ασφαλιστικές, ότι τρακάρουν πολύ περισσότερο απ’ότι τα µπλε, µαύρα, γκρι και λευκά, γιατί επιλέγονται από ανθρώπους από τη φύση τους πιο επιθετικούς"), θα πληρώσω παραπάνω εάν έχω προτίμηση και στα κόκκινα εσώρουχα, από μία άλλη που έχει κι αυτή κόκκινο αυτοκίνητο, αλλά γουστάρει τα μαύρα;

Μήπως έχει περάσει από το μυαλό, έστω και φευγαλέα, όλων αυτών που σκέφτονται αυτές τις τεράστιες παπαριές, ότι τα κόκκινα αυτοκίνητα τα αγοράζει ο κόσμος γιατί δεν έχουν επιπλέον επιβάρυνση στο χρώμα;

Πλάκα έχουν ρε οι άνθρωποι! Να τους πληρώνουμε και να μας υποχρεώνουν να τους δίνουμε και πλήρη αναφορά που πηγαίνουμε κάθε μέρα.

Τώρα όμως πέρα από την πλάκα. Αν μας ακούει κανένας κύριος ασφαλιστής, μπορεί να μου πει, γιατί πολύ με ενδιαφέρει, πόσο θα πληρώσω τελικά;

 Έχω ένα κόκκινο αυτοκίνητο GTI σε σχήμα γόβας (αυτό της φωτογραφίας), είμαι εικοσιπέντε χρονών, πέντε μηνών και τριών ημερών, γουστάρω να οδηγώ τη νύχτα πάνω-κάτω στην πλατεία, φοράω πάντα κόκκινα εσώρουχα, έχω μακριά ξανθά μαλλιά, δίμετρα πόδια και μου αρέσει τρελά η ταχύτητα.

Αχ πέστε μου! Πόσο θα πληρώσω κύριε ασφαλιστή μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: