28 Μαΐου, 2011

Όπου μπέχο τρέχω



Η ΔΕΠΑ (Δημόσια Επιχείρηση Αερίου), είναι η εταιρεία που εισήγαγε το φυσικό αέριο στην Ελλάδα.


Το μετοχικό κεφάλαιο της ΔΕΠΑ, ανέρχεται σε 991,2 εκ. ευρώ. Σ’ αυτό συμμετέχει κατά 35% η εταιρεία Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε. και κατά 65% το Ελληνικό Δημόσιο. Η ΔΕΠΑ εποπτεύεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Τα πιο πάνω αναφέρονται στο επίσημο site της ΔΕΠΑ, (depa.gr). Σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν ότι η ΔΕΠΑ ανήκει σε κάθε φορολογούμενο πολίτη, άρα και σ' εμένα.
Τότε ερωτώ. Εγώ γιατί δε δικαιούμαι μπέχο ταξιδάκι; Γιατί εμένα δε με παίρνουν μαζί τους εκδρομούλα εκεί που πηγαίνουν οι εκπρόσωποι της Θεσπρωτίας και των Ιωαννίνων;
Δήμαρχοι, σύμβουλοι, κάτοικοι, πάνε στη Θεσσαλονίκη τρώνε ψαράκια, πίνουν και γλεντάνε στον Πάριο, κάνουν υδρομασάζ στο Porto Palace όπου διαμένουν για να πειστούν λέει ότι το φυσικό αέριο είναι για το καλό μας και να μπορέσουν κι αυτοί με τη σειρά τους να πείσουν εμάς.

Τελικά, αν και γύρισαν χαλαροί δε μπόρεσαν να πείσουν τους "άπιστους" παρόλο που είναι λίγοι. Έτσι η ΔΕΠΑ αποφάσισε να διοργανώσει μία νέα τζάμπα εκδρομούλα, στο εξωτερικό αυτή τη φορά, στην Ιταλία για να πειστούν εκ νέου οι δήμαρχοι, σύμβουλοι, κάτοικοι, μήπως και η Ιταλική αύρα τους εμπνεύσει καλύτερα και καταφέρουν να πείσουν τους άπιστους Θεσπρωτούς-Περδικιώτες.

Εγώ όμως έχω μια απορία σε όλα αυτά. Ο Δημήτρης ο Μπαράτσας (Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων), με τη σύζυγό του γιατί έπρεπε να πάνε στην Ιταλία για να πειστούν; Ο άνθρωπος είχε ήδη στηρίξει από τις 20 Μαίου, σε δημόσια τοποθέτησή του το έργο, χαρακτηρίζοντάς μάλιστα έργο "πνοής", έργο εθνικής και τοπικής σημασίας.
Εκτός αν παρεξήγησα και θέλουν οι άνθρωποι να βάλουν φυσικό αέριο στο σπίτι τους μετά από σαράντα χρόνια που θα έρθει και στα Γιάννενα, άρα έπρεπε να δούνε τις εγκαταστάσεις στη Ρώμη και στη Φλωρεντία.

Αν είναι έτσι πείτε σας παρακαλώ στη ΔΕΠΑ ότι θέλω κι εγώ κάποτε να βάλω φυσικό αέριο στο σπίτι μου. Αν διοργανώσει κι άλλο κανένα μπέχο ταξιδάκι πάρτε κι εμένα την άπιστη σας παρακαλώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: