02 Μαρτίου, 2012

Ζήτω η πόλη της μούτζας!!!

     Αγαπητοί μου άρχοντες της Τοπικής μας Αυτοδιοίκησης και ΤΕΕ μαζί, δε χρειάζεται να τρέχετε στο Ισραήλ ή όπου αλλού για να ψωνίσετε πελάτες. Καλό θα ήταν να πάτε πρώτα μέχρι το Βόλο, από Παναγιά να στρίψετε μη ξεχαστείτε και να παρακολουθήσετε μια επιστημονική, σοβαρή και άρτια οργανωμένη εκδήλωση, με θέματα που αφορούν αυτούς τους αιρετούς που θέλουν να σέβονται τον εαυτό τους πάνω απ' όλα και μετά τους πολίτες τους.
Εγώ απλά σας το λέω για να μην πείτε ότι δε σας  ενημέρωσα.

     1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου, Βόλος 30 Μαρτίου - 1 Απριλίου




Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (ΜΧΠΠΑ) και η πρωτοβουλία Ιmagine the City, συνεργατικός σχηματισμός για την ανάδειξη της ταυτότητας του τόπου και την αστική αναγέννηση, διοργανώνουν το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου. Η πρώτη Συνάντηση Ελλήνων, εντός και εκτός συνόρων, από την ακαδημαϊκή κοινότητα, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους επαγγελματικούς χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρείν, του τουρισμού, του εμπορίου, της πολιτιστικής διαχείρισης.


Στόχος της Συνάντησης είναι η οριοθέτηση και η διάχυση της γνώσης του αντικειμένου και κυρίως η δημιουργία συνθηκών διάλογου και συνεργασίας μεταξύ επιστημόνων, ειδικευμένων συμβούλων, δημιουργών και εκπρόσωπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα, αλλά και η συμμετοχή της κοινωνίας των πολιτών.






Ο θεματικός πυρήνας της Συνάντησης αναδεικνύει τη σχέση τοπικής ανάπτυξης, χωρικού σχεδιασμού και επικοινωνίας. Ο σχεδιασμός της προβολής ενός τόπου ή μιας χώρας, η διαχείριση προορισμού, η χρήση εφαρμογών e-marketing και η διαμόρφωση της τοπικής ταυτότητας, θα βρεθούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου στο επίκεντρο της επιστημονικής συζήτησης, ενώ μία ποικιλία από παράλληλες εκδηλώσεις στην πόλη του Βόλου θα απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό, στοχεύοντας στην ενημέρωση των πολιτών.


                                                        ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ



Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου θα πραγματοποιηθεί στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στον Βόλο. Η Επιστημονική Επιτροπή, αποτελείται από εκπροσώπους 8 Πανεπιστημίων αλλά και Έλληνες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του marketing και branding τόπου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Περισσότερες από 140 προτάσεις εισηγήσεων έχουν υποβληθεί για κρίση. Οι σύνεδροι θα παρακολουθήσουν ένα διεπιστημονικό πρόγραμμα εισηγήσεων και παρουσιάσεων, θα ξεναγηθούν στην πόλη του Βόλου σε εκδηλώσεις αστικού πολιτισμού και θα συνεισφέρουν στη δικτύωση ατόμων και φορέων για μελλοντικές συνεργασίες και ανταλλαγή ιδεών με στόχο την τοπική ανάπτυξη και την αστική αναγέννηση.


                                           ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ


Μέσα από ένα ευρύ δίκτυο συνεργασίας ελληνικών φορέων και πρωτοβουλιών οργανώνονται περισσότερες από 10 παράλληλες εκδηλώσεις, συνδεδεμένες με το αντικείμενο του Συνεδρίου, ανοιχτές για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης. Διαμορφώνουν έτσι μια ‘γιορτή’ αστικού πολιτισμού από τα όρια του συνεδριακού χώρου και των συνέδρων …στα όρια της πόλης και της Κοινωνίας των πολιτών.

Μερικές από τις εκδηλώσεις είναι: σημεία ενημέρωσης πολιτών, θεματική δημόσια συζήτηση από την Intelligence Squared Greece, έκθεση γραφιστικής από την Ένωση Γραφιστών Ελλάδας, έκθεση «Φαντάσου την Πόλη- Βόλος 2012» με αρχιτεκτονικές και πολεοδομικές προτάσεις ανάπλασης, παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών για την πόλη του μέλλοντος, εκδηλώσεις street performance και street art.

Η Συνάντηση, με διακριτικό τίτλο IDEA/TOpos και βασικό άξονα το Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου σε συνδυασμό με τις παράλληλες εκδηλώσεις αστικού πολιτισμού, στοχεύει τα επόμενα χρόνια να εξελίσσεται διαρκώς, ταξιδεύοντας σε διάφορες πόλεις και τόπους της χώρας εντοπίζοντας, αναπτύσσοντας και ενδυναμώνοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τόπων: Απώτερος σκοπός είναι οι ζυμώσεις που θα γίνουν εντός και εκτός συνεδριακού χώρου τον ερχόμενο Μάρτιο να είναι αφορμή υπερβάσεων και αξιοποίησης νέων δυνατοτήτων.