06 Φεβρουαρίου, 2011

Ρα, ο θεός του Ήλιου


Σήμερα ξύπνησα με υπέροχη διάθεση.


Έβλεπα στον ύπνο μου ότι ο Γιώργος είχε πάει στην Αίγυπτο.
Εγώ βρισκόμουν στο αεροδρόμιο και τον περίμενα με χιλιάδες άλλους Αιγύπτιους. Τις προηγούμενες μέρες, είχε κυκλοφορήσει, εκεί ανάμεσα στα οδοφράγματα των διαδηλωτών της Αιγύπτου, ότι έρχεται ο Θεός Ρα, ο Θεός του Ήλιου.
Ξέρετε ότι σύμφωνα με την αιγυπτιακή μυθολογία, ο θεός Ρα ήταν ο δημιουργός των θεών, των ανθρώπων και του κόσμου!

Οι πιο ψαγμένοι είχαν δει κάτι φωτογραφίες του Γιώργου με τον ήλιο, σύμβολο του ΠΑΣΟΚ, έμβλημα επίσης και του θεού Ρα, (σύμβολο της ζωής, του φωτός και της γονιμότητας). Επίσης κάτι είχαν ακούσει ότι προσπαθεί να σώσει και μια άλλη χώρα την Ελλάδα, είχαν πληροφορηθεί κι ότι έρχεται και σαν μεσολαβητής και στόμα με στόμα διαδόθηκε η έλευση του Θεού Ρα, με τη μορφή του Παπανδρέου αυτή τη φορά, για να τους σώσει.

Έπρεπε να ζούσατε αυτό που έζησα εγώ, μόνο στον ύπνο μου. Δυστυχώς…
Έβλεπα, ότι βρίσκομαι στο αεροδρόμιο της Αιγύπτου ανάμεσα σε χιλιάδες διαδηλωτές που εκστασιασμένοι φώναζουν «Ρα αράου», «Ρα Αράου», δηλαδή «σε βλέπουμε Ρα».
Ξαφνικά προσγειώνεται το αεροπλάνο και κατεβαίνει ο Μεσσίας, ο Γιώργος. Το πλήθος τον αρπάζει και τον οδηγεί στο Προεδρικό μέγαρο. Εγώ διακριτικά ακολουθώ την πομπή για να σιγουρευτώ για τις εξελίξεις.
Φτάνουν στο παλάτι, τον ανεβάζουν στο θρόνο και του φοράνε το φωτοστέφανο του Ήλιου στο κεφάλι. Το πλήθος από κάτω παραληρεί.

Δε μπορώ να σας περιγράψω τα συναισθήματά μου εκείνη τη στιγμή. Ρίγη ευτυχίας διαπερνούσαν το κορμί μου. Ξαφνικά άρχισα να αιωρούμαι και να χορεύω στον αιθέρα, «Θεέ μου» ούρλιαζα «Σ΄ευχαριστώ, ΣΩΘΗΚΑΜΕ»! «Μας τον πήραν οι Αιγύπτιοι»

Ξύπνησα από τα ουρλιαχτά μου, ευτυχίας πάντα. Κατεβαίνω στην κουζίνα έτοιμη να φάω γκουρμέ πρωινό.

Ανοίγω το λάπτοπ μου για να μάθω αν έφτασε και είχε υλοποιηθεί το όνειρό μου.

Ο τίτλος χορεύει μπροστά στα μάτια μου «Ανέβαλε στο Κάιρο την επίσκεψή του ο Πρωθυπουργός» και λιποθυμώ…



Δεν υπάρχουν σχόλια: