13 Σεπτεμβρίου, 2011

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΗ ΔΕΥΑΙ


Σκεφτόμουν μια μέρα ότι αυτό που θα ήθελα πιο πολύ απ' όλα στη ζωή μου θα ήταν να γίνω ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΗ ΔΕΥΑΙ.
Δεν υπάρχει ακριβώς αυτή η θέση, αλλά φαντάζομαι ότι αν είχα κανένα καλό δόντι θα μπορούσε πολύ άνετα να δημιουργηθεί.
 Οι ετήσιες απολάβές μου θα ήταν 80.719 Ευρώ σαν διευθυντής της ΔΕΥΑΙ συν 53.000 Ευρώ σαν καλλιτεχνικός διευθυντής.

Άρα, σαν ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΙ θα έπαιρνα 130.719 Ευρώ το χρόνο.
Σούπερ μου ακούγεται.

Την ώρα που έκανα τους υπολογισμούς μου και προσπαθούσα να οργανώσω τις επόμενες κινήσεις μου (γνωριμίες, τηλέφωνα, υποσχέσεις για ψήφους κλπ) με σκοπό να υλοποιήσω το όνειρό μου, έλαβα ένα μέιλ που μου φάνηκε σχετικό.
Το μεταφέρω:

Πώς να γίνω σωστός άνθρωπος όταν απο μικρή ηλικία έβλεπα.....
Τον Ταρζάν να τριγυρνάει γυμνός

Την Σταχτοπούτα να γυρνάει σπίτι της μεσάνυχτα
Τον Πινόκιο να λέει ψέμματα
Τον Αλαντίν να είναι κλέφτης
Τον Μπάτμαν να οδηγεί με 320 χλμ την ώρα
Τη Χιονάτη να μένει σε ένα σπίτι με 7 άντρες
Τον Ποπάυ με τατουάζ να καπνίζει
Τον Μπάγκς Μπάνυ να είναι τσόγλανος
Τον Σούπερμαν να κρύβει την ταυτότητά του
Και το Πάκμαν να τρέχει σε ένα σκοτεινό δωμάτιο με ηλεκτρονική μουσική, τρώγοντας χαπάκια που τον έκαναν να σπιντάρει....

εεεεεεε ? ? ? ? ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: